HPV SİĞİLLERİNİ NASIL AZALTTIM?

large-20

Merhaba arkadaşlar,

Siğillerin tedavi yöntemlerinden farklı olarak, daha sık ve daha çok çıkmasını nasıl önlediğimi net olarak ben de tam bilmesem de yaptıklarımı yazacağım, belki bunlardan biridir ya da bunların hepsidir etken olan siz de ona göre bir yol çizebilirsiniz. Ben de genel olarak çok siğil çıkmıyordu zaten ayda 1-2 tane idi sadece.

Öncelikle karar almıştım daha sağlıklı beslenmek için, en çok c vitamini içeren besinleri araştırdım. Birçok besin vardı elbet ancak benim tüketmeyi düzenli karar kıldıklarım ise: yeşil acısız uzun biber, maydanoz, yoğurt, yeşil çay ve meyveler idi. Her sabah işe giderken 2-3 adet yeşil biber ve yanımda 1 adet meyve götürdüm. Bol su içtim, günde 1buçuk litre kadar içtim, karar almıştım her şeyin bir sırası olacaktı, işyerinde 1 ya da 2 kupa yeşil çay, eve gelince de 1 kupa yeşil çay olarak totalde 3 kupa yeşil çay içtim. Yeşil çay antiviraldir ve hpv geriletmesi konusunda bilimselliği kanıtlanmış bir içecektir bu arada, isterseniz araştırabilirsiniz. 1 yıl boyunca yeşil çay içenlerde bariz gerileme oluyormuş.

Bunun dışında bir de ”kefir” zamanlarım vardı. Her akşam bir büyük bardak kefir içiyordum. Oldukça etkili bir içecek ve bağışıklık güçlendirmede etkin. Ama galiba o dönemler aldığım en mantıklı net karar, yeşil çay ve sigarayı bırakmaktı. 2 ay kadar sigarayı komple bıraktım sonra ara ara içmeye başladım. Şu an tekrar içiyorum ama totalde 4 ay kadar ara ara içmelerimi (hafta 1 bazen 2) saymazsak bırakmıştım.

İmutor’u kullanmaya devam ediyordum. Bunun yanısıra yapmanızı ekseriyetle önerdiğim bir şey daha var. Vücudunuzda neyin eksik oldugunu bulun, ben kansızlıkla savaşan bir insandım, hala kan değerlerim düşük ama bunu da yükseltmeye ve bağışıklık sistemimin daha iyi olmasına karar verdim, bu süreçte hiç alkol almadım diyebilirim. Ve bazı dönemler agırlıklı bazı dönemler daha az ama hep spora gittim. Kansızlık için kan hapları mide bulandırıyordu cocuklugumdan beri ve araştırıp solgar’ın gentle iron adlı kan ilacını kullanmaya başladım şu an 4.ayımdayım, normalde 3 aylık kutularda satılıyor, ikinci kutuyu da aldım ve devam ediyorum.

Bunun yanı sıra, siz çinko hapı da alabilirsiniz o da tam bir bağışıklık tamamlayıcı. Ben gerek duymamıştım çok yüklenmek istemediğim için. Daha sonra ahcc kullanmaya başladım bundan 2 ay önce, zaten kullanacağımı burada ve forum sitemizde yazmıştım, bilmeyenler için forum sitemizin ismini buraya tekrar yazıyorum: http://hpvliyiz.com

Bu 4-5 aylık süreçte toplamda 4-5 adet siğil vardı sadece ve çoğu 4-5 aylık sürecin 2.ayında filan çıkmışlardır, ben dondurmak ve yaktırmak için oyalandım 2-3 ay ama siz oyalanmayın, çünkü benim daha önemli problemlerim vardı rahim agzı kanseri gibi riskim vardı ve operasyonlara girdim, siğil yakma veya dondurma düşüneceğimiz en son şeydi, zaten doktorum bunun kozmetik bir engel oldugunu söyledi, siğilin kanserle bir bağlantısı yok, o sıralar cinsel ilişkiye de girmiyorsanız canınızı sıkabilecek bir durum yaratmıyor eğer çoğalmıyorsa (!)

İşte benim yaptıklarım bunlardı, ama ahcc’nin gücüne inanılmaz inanıyorum. Çünkü kışın hiç hasta olmadım, şu an da da itiraf etmem gerekirse günde 7-8 belki bazen daha fazla sigara içiyorum ama hiç siğilim çıkmadı. Tabii ki yaptığım doğru bir şey değil ancak tekrar bırakacağım hazır olduğum yakın bir zamanda. Bu kadar zor süreçlerden sonra biraz istediğim gibi yaşamak benim de hakkım ama değil mi 🙂 Ve alkol de alıyorum, henüz bir sıkıntısı olmadı.

Size de düzenli bir yaşamı tavsiye ederim.

Sorularınız için bana mail’den ya da forum adresimizden bizlere ve diğer hpv’li arkadaşlarımıza ulaşabilirsiniz 🙂

Sevgiler.

Arya.

2 thoughts on “HPV SİĞİLLERİNİ NASIL AZALTTIM?

  1. arya lütfen zor durumda olan insan var ahcc dr temin edilemiyor . siteyi aktif hale getirirsen bizlere de bir umut olursun lütfen. ayni sorunu yasayanlarla bilgi paylasimi yapmak istiyorum agzimda da sigil var

    Beğen

Bir yorum yazın